I can here boys in the girls room, girls in the boys room…

Melody Club var grymma och väldigt trevliga! Jag, Freja, Amanda och Joffan stod längst fram haha ^^ Nära att bli mosad några gånger, med uppenbarligen så överlevde jag, Amanda med för den delen.
Sprang på lite gamla klasskompisar. Lika stelt nästan varje gång, jag vet liksom inte riktigt vad jag ska säga eller hur jag ska vara! Rätt många nuvarande klasskompisar också, lagom packade de flesta av dom, haha. Men jag och Amanda var spiknyktra hela kvällen och däckade hemma hos mig runt 03.30 i natt. Lyset på moppen bestämde sig för att lägga av precis när vi kommit ut ur stan. Köra ute på landet i bäckmörker ❤ NOT!

Nu har jag varit duktig och handlat frukostgrejer så att övriga familjen överlever imorgon 😛 Men nu ska jag nog sova vidare, är så stört trött!

Keadi

~ av keadbike på september 13, 2009.

Lämna en kommentar